Klacht? Is er iets niet goed gegaan?
Wij doen ons best om uw contact met onze praktijk zo goed mogelijk te laten verlopen. Toch kunnen er ook dingen misgaan. We stellen het op prijs als u dit met ons bespreekt. Zo kunnen we onze praktijkvoering verbeteren en samen kijken naar een oplossing.
U kunt het klachtenformulier onderaan deze pagina invullen. Wij nemen dan contact met u op.
Niet tevreden over de afhandeling van uw klacht?
Dan kunt u contact opnemen met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris van de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE).
Kijkt u op de website SKGE.nl, of neem bel met 088 022 9190.
Als u met de huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris er niet uitkomt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschillencommissie huisartsenzorg. Het oordeel van de geschillencommissie is bindend.
Klachtenformulier
Heeft u een klacht? Hiervoor kunt u gebruik maken van het klachtenformulier. Vul hieronder uw klacht in en u krijgt zo spoedig mogelijk bericht van ons.